98 Dieren 9 augustus 2012 - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ans & Von - WaarBenJij.nu 98 Dieren 9 augustus 2012 - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ans & Von - WaarBenJij.nu

98 Dieren 9 augustus 2012

Blijf op de hoogte en volg Ans & Von

26 Augustus 2012 | Nederland, Breda

Gelderland bevalt goed, dus we kiezen nog een keer voor deze provincie, we gaan naar Dieren , naar de grootste collectie televisie- en filmspeelgoed ter wereld. We hebben er zin in! ........ Aangekomen in Dieren: helaas ........een leegstaand pand, museum weg, alles weg.....verhuisd naar Hilversum. Ja dat kan gebeuren, het boek Toppunt van Nederland is niet bijgewerkt :)

Ans & Von

OOST WEST,THUIS IS HET OOK NIE ALLES! De wijze uitspraak van de pa van Ans. Dus wij trekken erop uit. En ach, wat is ons landje toch bijzonder. De 12 provinciekaarten vermelden alle plaatsen die in "Het Toppunt van Nederland" met een of meer records en rariteiten staan vermeld. Ans & Yvonne gaan eens kijken wat zij vinden van deze plekken. Dus een reis door het boek van Aad Struijs van Het Toppunt van nederland. Wij krijgen inmiddels mailtjes binnen van mensen die graag mee willen met een AnsVondag. Dit kan natuurlijk, maar het blijft een AnsVondag. Wij bepalen waar we heen gaan, dat zit er aan vast. Want ja....het is nou eenmaal een AnsVondag.

Actief sinds 20 Aug. 2010