13 Roermond 03/09/2010 - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ans & Von - WaarBenJij.nu 13 Roermond 03/09/2010 - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ans & Von - WaarBenJij.nu

13 Roermond 03/09/2010

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans & Von

03 September 2010 | Nederland, Roermond

Het was vandaag echt een dag om te toppunten, de zon scheen en de temperatuur was zeer aangenaam. Von heeft vandaag geen tijd om het verslag te schrijven, ze zegt dat dat komt omdat ze mee moet helpen aan de corsowagen, maar ik weet beter, ze kan het emotioneel niet aan! De reden hiervan, we reden vandaag naar Limburg om Roermond te bezoeken, onderweg reden we langs Stramproy. Yvonne schoot vol keek mij hoopvol aan en ik kon natuurlijk niet weigeren. We moesten de snelweg af. Snel even een pot rode azalea`s gekocht en op zoek naar de begraafplaats, naar het graf van Mary, beter bekend als de zangeres zonder naam. Eindelijk kwam een lang gekoesterde droom van Von uit. De foto´s spreken voor zich, de foto´s komen wat later, dit doet Von. Door naar Roermond, bekend om de vele kerken, we bezochten de bekendste de Sint Christoffelkatherdraal, maar ook de Onze Lieve Vrouwe Munster kerk. Zeer de moeite waard. Roermond is een leuke stad, we hebben genoten van een heerlijke lunch en wat gewinkeld. Toen we terug naar de auto liepen vergiste ik me in het oranje stoplicht dat knipperde en werd bijna ondersteboven gereden, erg teleurstellend dat Von uit zo´n feit genoegen schept, jammer. Op naar het volgende toppunt

  • 03 September 2010 - 22:16

    Von:

    Ik kom net uit de Corsotent, lees ik dit.
    De foto's komen nog na het corso. Verder ga ik niet reageren op het verslag van Ans.

  • 03 September 2010 - 22:35

    Von:

    Het waren trouwens Roze Azalea's Ans, op het graf van Mary...klein detail..geeft niks hoor Ans. Jij kan wel in het kort een verslag schrijven, da vind ik knap. gewoon kort en hopla..duidelijk ook. Ik hoef verder nergens een reactie meer te plaatsen, want jij hebt het duidelijk geschreven.

  • 04 September 2010 - 07:10

    Ans & Von :

    blijkt maar Von; ge mot nog veul lere..........

  • 06 September 2010 - 13:15

    Ans:

    Ik vind de azalea's best rood

  • 07 September 2010 - 15:46

    Von:

    ja eigenlijk best rood toch...

  • 11 September 2010 - 12:46

    Timon:

    Leuk Ans!!! echt mooi!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans & Von

OOST WEST,THUIS IS HET OOK NIE ALLES! De wijze uitspraak van de pa van Ans. Dus wij trekken erop uit. En ach, wat is ons landje toch bijzonder. De 12 provinciekaarten vermelden alle plaatsen die in "Het Toppunt van Nederland" met een of meer records en rariteiten staan vermeld. Ans & Yvonne gaan eens kijken wat zij vinden van deze plekken. Dus een reis door het boek van Aad Struijs van Het Toppunt van nederland. Wij krijgen inmiddels mailtjes binnen van mensen die graag mee willen met een AnsVondag. Dit kan natuurlijk, maar het blijft een AnsVondag. Wij bepalen waar we heen gaan, dat zit er aan vast. Want ja....het is nou eenmaal een AnsVondag.

Actief sinds 20 Aug. 2010
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 106235

Voorgaande reizen:

30 April 2010 - 30 November -0001

Toppunt van Nederland

Landen bezocht: