14 Kessel 03/09/2010 - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Ans & Von - WaarBenJij.nu 14 Kessel 03/09/2010 - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Ans & Von - WaarBenJij.nu

14 Kessel 03/09/2010

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans & Von

03 September 2010 | Nederland, Kessel

We laten Roermond achter ons en stellen Gertje in op Kessel, een kilometer of 15 bij Roermond vandaan.
In Kessel staat De Keverberg, de oudste ruine van een middeleeuwse burcht. We konden niet in de burcht, helaas vandaag gesloten. We zijn erom heen gelopen en hadden een prachtig uitzicht over het Limburgse land. Veel meer valt er niet over te melden. Tipi 80 heeft het ook vandaag weer goed gedaan. In de Valkenierslaan hebben we nog een kopje koffie gedronken met een Christoffel gebakje dat we hadden gekocht in Roermond, een prima afsluiting van een mooie toppuntdag!

  • 03 September 2010 - 20:09

    Sanny:

    Hallo Ans en Yvonne
    Wat leuk die tripjes van jullie, je leert Nederland zo op een leuke manier kennen. Zelfs Ans op de foto. Ik zou best wel een keer met jullie mee willen. Ans kan ik waarschijnlijk wel overhalen, maar of dat ook bij jou lukt weet ik nog niet zo net. Misschien kun je bij je beslissing meenemen dat ik niet vrij kan nemen om mee naar Toscane te gaan. Ik hoop dat jullie zondag stil mogen gaan staan bij de tribune.
    Groet, Sanny

  • 03 September 2010 - 22:14

    Von:

    Sanny, overhalen & Ans...pfff da stelt niks voor. Zo'n makkelijk Vrouwke die Ans.
    Ik nie natuurlijk maar als jij mee wil gaan...tuurlijk! Meer dan 1x zelfs...Na het Corso de foto's van deze dag. En ik zou niet reageren op het verslag van Ans, zo moeilijk voor mij. Ze schrijft echt dingen, mijn ervaring was zoooo anders...maar ik reageer niet. Je zal zelf wel ervaren hoe emotioneel zo'n dag is. gtjs Yvonne
    (p.s, dit was een reactie op Sanny, niet op het verslag van Ans)

  • 04 September 2010 - 07:11

    Ans & Von :

    Teleurstellend dat de foto's er nog niet op staan, zo zie je maar weer wat echt belangrijk is.......

  • 11 September 2010 - 12:46

    Timon:

    Leuk Ans!!! echt mooi!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans & Von

OOST WEST,THUIS IS HET OOK NIE ALLES! De wijze uitspraak van de pa van Ans. Dus wij trekken erop uit. En ach, wat is ons landje toch bijzonder. De 12 provinciekaarten vermelden alle plaatsen die in "Het Toppunt van Nederland" met een of meer records en rariteiten staan vermeld. Ans & Yvonne gaan eens kijken wat zij vinden van deze plekken. Dus een reis door het boek van Aad Struijs van Het Toppunt van nederland. Wij krijgen inmiddels mailtjes binnen van mensen die graag mee willen met een AnsVondag. Dit kan natuurlijk, maar het blijft een AnsVondag. Wij bepalen waar we heen gaan, dat zit er aan vast. Want ja....het is nou eenmaal een AnsVondag.

Actief sinds 20 Aug. 2010
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 106233

Voorgaande reizen:

30 April 2010 - 30 November -0001

Toppunt van Nederland

Landen bezocht: